Saturday, June 19, 2010

hospital

Jumaat aku cuti. aku masih x sihat lagi sebenarnya. tapi aku pi hospital bukan nak check diri aku tapi bawa mak aku pi ambik darah. setahun sekali mesti kena bawak mak pi check darah. proses mudah je.. pose dari malam sampai pagi, then pi hospital ambik darah. since hari nie hari jumaat, x ramai org yg dtg...

biler aku da ambik mak kat umah, baru nak cari kertas ujian darah tuh. ngan aku yg pelupa.. mak aku pun sibuk carik gak. hahahaha.. a last jumpa kertas tuh.. setelah aku selongkar seme kertas2 yg ada lam kete. terus aku buang mana2 kertas yg ntah apa2 ada lam dashboard kete nie...

pas abis jer ambik darah, kitowang pi makan nasi lemak kat seberang jalan hospital nie. kedai nie mmg famous ngan nasi lemak. sambal dia sedap.. sampai masuk lam paper. aku pun x sure apa yg sedapnya coz' nasi x lah berlemak sgt.. sambal pun ada bawang n lada jer. maybe lauk2 lain yg dia ada cam sambal sotong, ayam masak merah yg buat sedap tu..

abis makan kitowang pi singgah bank jap.. then pi econsave beli barang2 dapur mak. walaupun harinie hari jumaat aku tgk ramai giler org beli barang2 dapur. lauk2 basah seme nyer fresh n byk org ada choice beli macam2..

now aku lepak kat umah dekat 1/2 hari. aku mmg x larat nak bace email or jengok2 system aku nie. baru rase nak rehat sket ada jer masalah2 bertimpa dtg.. esok aku ader family day,cam macam2 masalah da timbul. aku da cuba buat yg terbaik. harap2 seme akan berjalan seperti yg dirancang..

aku berdoa. semoga apa yg dirancang.. adalah seperti sepatutnya.. kesihatan aku bertambah baik.. n aku leh join family day esok..

No comments:

Post a Comment