Tuesday, June 15, 2010

Indon Part1

Aku bangun seawal jam lima pagi. Dengan semangat waja aku mandi dan bersiap2. kemudian terus kuar gi ambik mak aku plak. Then heading to kl sentral. Lepas hantar mak aku pi simpan kete kat ofis plak. then aku jln kaki ke kl sentral. jaga diri yer kete. 4 hari lagi aku balik ambik. hehehehehehe...

Lam 10 min ke 15 min aku rase menapak di waktu pagi2 hening mmg x memenatkan aku. Rasa lebih segar n fresh. Penting coz' aku tido baru baper jam jer. Naik bas dari kl sentral ke LCCT ambik mase lebih kurang sejam. Dalam duk nak siap naik bas tu... aku rase aku terpandang seseorang yg da bertahun aku x jumpa.. aku x pasti itukah dia.. tapi ada aku kisah..biarkan..

Dalam bas aku cuba melelapkan mata. Mak aku asik sembang la plak x ingat2 punyer. Camner aku nak tido nie. hmmm..layan jer arr.. byk gak benda2 yg kami berbual2. Then lelama xde topik nak dibincangkan.. so adalah chance sekejap aku tutup mate aku yg da lamer kuyu nie...

Sampai jer terus pi check in. Ramai giler org kat LCCT nie. Nasib aku x lama buat check-in n terus makan breakfast dulu. Since org ramai sgt.. kitowang makan kat merry brown. Ada nasi lemak ayam goreng n burger. Tala jer arr..mana yg sempat.

Abis jer makan terus masuk tuk check kastam. Kat sini x lamer sgt beratur. Cukup2 jer mase tuk berlepas. Aku sempat singgah pi toilet kejap.. kuar jer tgk orf terus beratur nak naik flight. Alamak...larik.. kang tertinggal plak aku. Muka mak aku da gelabah n nak marah aku. cepat2 ler aku masuk queue.. n masuk lam flight...

Selamat dah aku lam perut kapal terbang. Lam mase beberapa saat lagi aku akan terbang tinggi di udara.. dan akan melangkau mesia untuk ke jakarta. Selamat Tinggal Mesia..

No comments:

Post a Comment