Tuesday, June 1, 2010

TGI Friday

Malam nie aku dinner kat TGI Friday. One of my favourite place to hang out with my frens. Aku leh makan n makan kat tempat nie hari2 tapi nanti gemuk plak aku.. plus poket aku pun leh jadik kurus cepat. hehehehehehe..

Aku paling ske menu yg paling latest salad shanghai. salad nie nampak biasa.. tapi bab ada letak limau mandarin.. rasanya berbeza.. takde mayo, thousand island.. but rasa limau sket2 manis..

menu lain order adalah chicken n shrimp sizzling. panas berasap2 plate nie.. tapi ada lagik favourite aku lam sizzling nie.. mashed potato.. lembut sedap.. ada rasa cheese, susu... nikmatnya.....

kali nie aku ambik air slush strawberry.. lebih slush nie lebih kurang cam ice blended... tapi ada letak something yg rasa cam air gas.. plus perasa strawberry.. ada lemon sket2..

kesimpulan cubalah makan sendiri kat tgi nie.. ada byk menu2 lain lagik. next time aku dtg.. aku cuba menu lain plak kay.. selamat menjamu selera...

No comments:

Post a Comment