Sunday, June 13, 2010

Post Trip

Huaaaaaaarrhhh... akhirnya aku balik ke pangkuan tanah tumpah air ku dengan selamatnya. Rindu betul aku ngan mesia nie.. Apa yg rindunya.. haaaa.. tungguuuuuuu suprise hahahahahaha...

Sebenarnya aku pi bercuti.. 3 malam 4 hari ke jakarta-bandung. Aku nak citer rasa cam x cukup satu lembaran. Maybe aku akan bahagikan kepada beberapa part bergantung kepada kerajinan n kalau aku free nanti.. hehehehe...

Keseluruhan trip nie ok. Cuma sebaik aku kat tanah indon nie aku kena selsema. pastu batuk.. then terus demam.. so korang mesti boleh agak apakah yg terjadi sepanjang vacation aku nie.

Aku pun x paham naper aku leh demam tetiba. Aku cuba bertahan n meneruskan vacation nie. Aku cuma makan 2 biji panadol sepanjang aku sakit tuh. Mmg dugaan besar sungguh aku rase.. sesusah aku tunggu trip nie.. lain plak jadiknya... hmmm apapun aku bersyukur masih pulang ke mesia ngan selamatnya...

Dikala aku tulis blog nie pun aku masih lagik x sihat. Asik batuk anjing jer, nak tido pun x lena.. then ngan selsema lagik.. susahnya aku nak bernafas.. demam cam demam kura.. kejap panas kejap sejuk..

Mengeruhkan lagi keadaan.. bila da demam.. tentulah selera makan pun da kurang. apa lagik.. sembelit la plak.. biler da sembelit paham2 jer arr.. mesti luka punya.. kuar darah plak.. hmmm....

Bila sembelit da kurang.. aku baru nak selera makan.. aku kena diarhea plak.. Mak aih.. lepas satu ke satu perut aku plak buat ragam. Aku minum air orange byk2 supaya demam aku cepat baik..tapi ada kesan sampingan plak.. hohohoho.. apa lagi nak buat nie..

Now bertahan lagik.. kalau esok lusa x elok gak.. then barulah aku nak gagahkan diri aku nie pi klinik.. sure kena bebel teruk2 nanti.. lutut aku pun buat hal time2 vacation.

Maybe perjalanan jakarta-bandung yg jammed, then lam bandar jakarta maupun bandung jammed teruk2.. menambahkan lagi sakit lutut aku.. mmg spoil abis.. So tunggulah aku citer satu persatu perjalanan aku nie.. Aku nak pi melawat bank lagik.. adessss.. sadis sungguh laaaa.....

No comments:

Post a Comment