Tuesday, June 22, 2010

Nyonya Restoran

Minggu lepas aku makan kat kedai belanga.. hari nie plak aku makan kat kedai nyonya betul2 sebelah kedai belanga nie. kire berjiran ler kedai2 ne... food kat sini adalah jenis makanan nyonya.. dari kuih muih nyonya.. sampailah kepada main course.

Aku order mee hoon kuning... nie actually aku rase mee hoon yg kaler kuning makan ngan kari ayam. ada letak kentang.. pastu ada sambal sket.. makan sesedap rase, x terlampau pedas.. cuma aku agak kureng bab2 makan ayam gulai nie..

then opismate aku order mee kering kari. ini lagi simple.. mee kuning yg digaul ngan kari kering. ada tau foo kering, ayam kari. yg nie pun x baper pedas. bolehlah makan kalu saper x kuat pedas tuh..

air barli panas n air sour plum mmg sedap. x rugi order kat sini. mmg betul2 masam air nie.. hahahaha.. aku sampai x tertelan asam boi tuh punyalah masam. lagi satu nak beli food kena beratur n bayar dulu. then ambik resit dulu kat meja.. nanti diowang akan serve food yg kita da order tadi.

keseluruhan layanan sgt memuaskan.. food pun sampai cepat jer. food sedap n panas2 time makan.. harga pun aku kire bolehlah tahan bab makan kat area lam midvalley..or gardens.. nie.. jadik korang pi ler try sendiri kalu nak tau sedap ke tak food kat sini yer.. bye..

No comments:

Post a Comment