Tuesday, June 15, 2010

Indon Part3

Bangun sikit punya awal. Perbezaan waktu mesia dan indon cuma sejam jer means indon sejam awal dari kita. Maybe tido yg awal buat jam 3 aku da mula tersedar. then tido semula pas pi toilet. terjaga lagik.. tido lagik.. sampaila jam 5 pagi.. mak aku plak tersedar.. mak ckp..ehhh da siang.. cepat bangun mandi n pi breakfast.

memula aku cam x caye.. biler aku sendiri tgk kat luar.. cepatnya ler siang kat sini baru kul baper nie. tapi bab da janji ngan tantan.. aku pun bangun ler.. mandi .. then pi breakfast. semuanya bersemangat nak pi jalan2 kat kota bandung nie.. kota syurga membeli belah.....

tempat pertama dituju adalah rumah mode. kat sini adalah area factory outlet. byk lagi nama2 factory outlet yg famous kat area sini cam donna karren, gucci.. etc.. kat sini aku sempatlah sambar beli satu t-shirt tuk diri aku. hehehe.. then pi lunch kat restoran sunda plak. sini food adalah ikan talapia.. so mmg xleh masuk ngan aku nyer tekak.. aku makan sket2 jer.. lagipun batuk2 aku da makin kuat...demam lagi...

dari area factory outlet nie, pi kat pasar baru. kat sini ada jual jenis2 kain telekung, batik n apa2 yg terpk di kepala nak beli. kat sini mak aku borong kain telekung, tudung, blouse, n aku beli kain pelikat tuk boss n tudung nak kasik kat besday gal nanti. lama gak kat area sini...

dari pasar baru bergerak ke kedai jual barang2 kulit tuk beg tangan, kasut, baju..etc.. yg jenis kulit punya. aku da x larat nak jln time nie.. x lama singgah.. ada lah 10 min gitu..

kedai seterusnya adalah factory outlet tuk jeans. kat sini majoriti adalah org mesia. mmg murah giler jeans kat sini. bayangkan levis 501 harga seratus lebih. kalau kat mesia dah lebih tiga ratus aku kena bayar.. aku rembatlah satu suar jeans kegemaran aku... hehehehe.. dah lengkap aku nyer collection suar jeans..

abis beli suar jeans jer hari da gelap.. then terus pi balik makan kat restoran padang lagik. aku da x selera langsung. asik makan nasi jer.. sedangkan kat mesia pun aku jrg makan nasi.. inikan pula makan nasi cam pulut...

abis makan..terus jer balik hotel dan zzzzzz.. mak aku sibuk berkemas coz' esok nak pi jakarta plak.. aku tido jer terus coz' seluruh badan aku da seram sejuk ke tahap dewa..

No comments:

Post a Comment