Sunday, June 27, 2010

Hari minggu yg relaks..

Ahad dtg lagik.. Aku baru balik dari umah mak. Singgah beli paper n nasi lemak lauk daging goreng. Balik jer terus pk apa nak buat nie.. hari dah ler panas terik nie. buka tv/astro n charge tepon.. baru rase lega sket.. semalamam tepon aku da padam. takut arr ada emergency ker apa2 nanti bab aku lupa bawa charger.

Perkara pertama aku buat adalah bace seme surat2 yg datang.. n bayar ler apa2 charge yg patut. mmg senang life style hidup gini. xyah sesusah nak pi bank or beratur berjam2 tuk bayar bill. tekan sana sini sket.. dah bayar seme bill2 yg patut2.. mudahkan..jimat minyak, tenaga n mase ..

aku mula rase lapar. then aku minum air vitagen.. x lama tuh.. aku makan nasi lemak yg aku beli tadi. jarang sekali aku makan nasi time2 lunch ni.. tapi bab da lapar.. so ngap ler sampai abis. sedap gak sekali skala dpt makan nasi lemak. ntah biler kali terakhir aku makan nasi lemak pun aku x ingat. hahahahahaa.. so mmg kena pulun abis2 biler ada waktu terluang..

Aku bace paper sambil tgk tv.. mmg x konsentrate.. pastu aku tertekan channel sport. tgk kekalahan korea selatan.. tapi aku rase kalah bermaruah lar.. semangat juang yg tinggi yg patut ade pada team bola pasukan mesia gak. jgn mudah putus asa n berjuang berhabis habisan. barulah puas hati walaupun tewas kan.. hehehehe...

esok da mule kerja semula.. aku mmg da set hujung2 bulan aku mmg busy.. so bersedia dari segi mental nak siapkan report. dah ler minggu akan dtg tu aku cuti byk kali.. harap2 aku dpt siapkan seme keje aku on time. go go hans.. you can do it.. challengeeeeeeeee.....

kalu aku byk mase..aku sambung lagi. now nak tgk tv plak..plus sambung lagik bace tv. ada citer menarik.. hehehehehehe

No comments:

Post a Comment