Sunday, June 6, 2010

Meeting , Steven Corner

haa... petang sabtu nie aku kena attend meeting. Aku actually mmg malas nak attend meeting..lelebih kalu x berkenaan ngan hal2 keje.. tapi bab dah janji ngan member2 aku gi gak ler.. belum start meeting da ada sesi makan2.. hehehehe...

Ada mee rebus, abc, coke, ais lemon tea, tea tarik, kuih karipap n kuih kasui.. Dah lamer giler aku x tgk kuih kasui nie.. sedap plak tu.. karipap pusing nie pun sedap gak. mee rebus tu oklah. boleh makan.. then aku bantai minum abc.. time panas2 nie mmg sesuai.. tapi pastu sure batuk punyalah... hahahahaha...

Aku cam x caya meeting pertama aku attend.. siap x sampai 5 min.. huh.. tapi itulah hakikatnya.. Then meeting kedua nie panjang sket.. lam 20 min kut.. x sempat aku nak mengumpat ngan member2 aku tibe2 meeting nie da abis.. hahahahaha..

AKu pun pakat2 ngan member2 pi sambung meeting kat restoran pelita plak.. haaaa.. nie meeting paling lama.. lebih dari 2 jam.. hahahaha.. macam2 hal diborakkan.. dari satu topik ke satu topik.. sampailah usul trip cam biasa..

Kali nie nak plan trip ke melaka tuk makan ikan bakar. pastu tido samada kat hotel or apartment. tugasan nie kena kat aku ngan osmet.. so kenalah buat gak tuk kekawan.. hehehehehe.. nanti aku survey mana nak gi lagik selain ikan bakar tuh..

Dari restoran pelita. memula plan nak pi karaoke.. pastu memasing nak baliklah itu lah inilah.. then batal cancel.. lain kali yer kita pi karoks tu..sape x puas ati.. lain kali dtg awal time karoks.. hahahahahahaa

aku nga member yg x baper kerat lagi proceed gi main pool. hehehe.. aku mmg sker part2 nie.. now kedai yg aku selalu main tu buat happy hour. sejam 10 ringgit sebelum kul 10 malam.. boleh lah main 6 ke 7 games. bila abis happy hour. satu frame rm3 plak.. aku da siap tukar duit nak main pastu..diowang nak minum plak...

so kitowang proceed pi minum kat steven corner. order air limau suam, ice blended asam boi, cheese nan, mee goreng sotong, roti bakar special. apa yg special roti bakar nie.. coz' ada buh telur kat celah roti kapit 2 nie.. then ada baked beans fries.. pastu ada letak sos cili sekeliling pinggan. mmg nampak menarik n special.

da abis makan2 nie.. ingat nak sambung balik main pool.. tapi meja da penuh.. so borak2 lagik kat depan kedai pool nie.. pastu baru balik.. ada lagik usul baru.. hahhahaha.. nak gi buat charity kat melaka nanti.. so itupun aku kena initiate gak.. so tengoklah nanti apa yg aku nak buat.. hehehehe..

balik da lewat.. sempat lagi bace paper.. sebelum melelapkan mata.. xsempat mandi coz' sampai umah dah kul 1 pagi lebih.. tidor ler terus zzzzZZZZzzzzzzz

No comments:

Post a Comment