Monday, June 7, 2010

kfc...

Aku da buat apa yg patut tuk hari nie.. Walaupun kepala aku leh pecah.. tapi aku still x dpt jawapan daripada masalah aku. Pas abis pk masalah keje, aku da follow up tuk family day 2 minggu lagi. n trip kawan2 ke melaka..

Now aku da on balik umah. Apa yg nak makan tuk dinner. sepanjang hari tadi aku cuma makan nesvita n biskut for breakfast.. then nasi lemak telur rebus for lunch.. kul 3 aku makan kacang je... mestilah aku rase lapar giler..

So sebelum balik aku singgah pi beli kuih dulu. Abang yg biasa jual kuih nie dah tau apa yg aku nak beli.. kali nie maybe kuih abang nie x abis lagi.. so aku nampak ada kuih baru.. ubi ketuk n kuih donut. ubi ketuk nie kecik jer tau.. tapi rm1 tuk 3 biji.. lam ati aku cakap.. mahal ke ubi kayu nie..

lain2 aku beli keropok lekor n pisang goreng. kali nie aku ambik pisang yg kecik2 plak.. tapi bab ranggup mmg sedap ler mengunyahnya. keropok lekor tanpa sos cili? apakah rasanya..tapi abg ckp kuah da abis dik.. ish.. terpaksa gak ler aku beli.. boleh tahan sedap time panas.. tapi biler da sejuk.. masyaAllah liat yg amat....

Bila da bayar tol mesti akan lalu depan kfc n mcd.. pk2 apa nak makan tuk dinner plak.. since aku ske kfc.. then mestilah kena stop kat kfc nie. since harituh aku da rase perisa black pepper..mmg x sedap langsung. so ambik yg perisa original, ais lemon tea, 2 mashed potato... kalu x satu dpt coselaw tapi aku malas nak gigit sayur2 keras nie.. hahahaa n last skali order cheezy wedges.

aku mmg xleh abis makan 2 ketul.. so seketul lagik bawa balik umah.. manalah tau malam kang lapar.. ada gak food nak makan nanti.. aku da prepare tuk pi mengaji malam nie. harap2 bacaan aku bertambah baik.. hehehehehehe...

Lusa besday member aku. So wish da sesiap sebelum aku terlupa..Lagipun lusa aku xde kat mesia nie.. nanti lambat plak wish..kecik ati plak member.. Untuk insan bernama irma.. Selamat Hari Lahir yg ke dot dot dot.. nak wish lam base koya mmg x reti.. nyanyi sendirilah yer.. Semoga Sentiasa di Rahmati oleh Allah s.w.t. sentiasa hendaknya.. Semoga cepat dpt jodoh.. jgn lupa jemput aku plak makan2 nanti.. hahahahaha..

No comments:

Post a Comment