Tuesday, June 1, 2010

Prince of Persia

Yesss.. akhirnya aku berjaya gak pi tgk movie prince of persia. asik dgr org ckp2 jer.. hangat plak hati aku... biler sendiri da beli tiket..barulah puas ati... hehehehehe....

Citer nie agak panjang dekat2 dua jam rasanya aku berada lam cinema. Start2 jer muka hero da kuar. hero x handsome mana tapi amat lincah n tough. badan ngan otot2 boleh tahan best. hehehehe..

citer penuh aksi sampai x sempat nak leka... tapi bila ada masuk adegan2 cintan karat nie. aku rasa perlahan plak citer nie.. overall citer nie penuh aksi2 yg bagi aku mmg nampak real. maybe coz' hero buat stunt sendiri so tu yg nampak real abis2an. aku leh rase badan n kepala aku ikut goyang aksi2 nie tadi.. hahahahahaha...

Citer nie agak berat tuk budak2.. so xleh rekomen kat family tuk tgk citer nie. Kalau org dewasa tu eloklah..

Kesimpulan citer nie.. ikatan kekeluargaan memainkan peranan penting dalam membentuk kekuatan n kepercayaan membina sebuah empayar yg besar. Kalu di pk kan mmg betul pun... sebuah kerajaan akan kekal beratus2 tahun andainya tiada pengkhianat n seme mempunyai kepercayaan terhadap satu sama lain..

Jadi elok kalu pemimpin2 besar kita tengok citer nie.. tuk teladan n tunjukajar kat diowang. jgn asik nak gaduh jer.

Stop kat sini dulu.. kesudahan korang tengoklah sendiri nanti yer.. selamat menonton....

No comments:

Post a Comment