Friday, August 13, 2010

Badin Baby Gal




Hari jumaat yg berbahagia nie.. aku pi visit staff aku y baru dapat dpt baby gal. Comelnya.. nama anak x kasik lagik.. so aku panggil jer gal. senang n ringkas. maybe ayah dia aspect anak dia lelaki..sebab tu biler kuar pompuan x tau nak kasik nama anak apa lagi.. apapun.. aku ucapkan tahniah atas ahli keluarga baru...

kitowang satu ofis pi kat hospital serdang. since kuar awal pagi.. then jln mestilah x jammed time2 camnie.. very smooth jer journey ke hospital nie. aku jadik penumpang ari nie.. so agak gayat duk kat depam lam kete org.. hahahahahaha....

sampai awal kat spital cam biase.. lagi 15 min baru leh naik... hari nie waktu melawat awal.. nanti cepat nak balik... biler da boleh masuk jer. berpusu2 org berkejar nak masuk. nasib lift kat sini besar. sebelum tu nak park kete..punyalah jauh. ramai giler org dtg hospital serdang nie. maybe coz' dekat ngan putrajaya jadik hospital nie tumpuan pada ramai org yg duk sekitar2 tuh.

hospital baru dan cantik.. pemandangan.. kemas.. bersih.. siap nampak ada tempat landing helikopter lagik. saper yg rase2 kaya tu bley dtg kat hospital serdang pakai helikopter jer. mmg nyaman jer persekitaran sini. sesuai sungguh tuk dibina hospital..

so masuk tahun nie jer dah 2 kali aku pi visit staff aku yg ada baby baru. seronoknya family yg dapat ahli keluarga baru nie. bagi yg belum dpt.. harap bersabar.. rezeki tu datang dari Tuhan.. kita hanya boleh merancang dan selebihnya kena tunggu doa diperkenan kay....

aku mmg favourite melawat baby nie compare ngan gi kenduri kahwin. maybe coz' nampak baby... comel.. kecil.. yg x berdaya... tapi baby yg baru lahir x sampai 5 jam nie amat kuat aku rase. da bukak mata besar pandang org.. then siap kuar lidah lagik.. boleh angkat kepala tu yg paling impress sekali.. ada lesung pipit sebelah... sebelah lagik x perasan.. senyum jer.. tengok org cam dah kenal lamer.. nanti kita boleh jadik kawan yer... hehehehehe.....


semoga baby gal nie akan sihat selalu, sejahtera. nie yg rase nak ambik anak angkat plak.. biler tgk baby yg comel2 nie.. tapi..... biarlah rahsia.. kah kah kah kah....

No comments:

Post a Comment