Wednesday, August 25, 2010

Lima belas ramadan

Aku berpuasa dan keje cam biase hari nie. cuma aku kena attend meeting pagi2 lagi. then menunggu org cam biase. bilalah diowang nie nak belajar tepati waktu aku pun xpaham, semenya pangkat berpikul2.. tapi bab mase amatlah lemah. nasib angin aku baik ari nie so aku leh lagik tunggu, apatah lagik yg dinanti adalah org penting n member lamer.

balik ofis cam biase keje mmg bergolek2 byk. so buatlah pelan2 sampai semenya siap. lam aku duk buat keje n bace email tu, ada member email pasal kecurian kabel di rumah kat kelanatan. dah lamer report, lam bulan 6 tapi sampai ari nie lum ambik tindakan. so aku cam biase carilah key personel involved and tolong member aku nie. wondering if org ramai yg ader problem camnie, kemanakah arah tujuan tempat nak mengadu nasib. huhuhuhuhu....

lam lunch hour tu plak aku dgr staff aku bergaduh, terperanjat rasenya seme org. aku apatah lagik. nasib aku rase aku berjaya settlekan masalah2 org nie. aku rase time aku jaga system dulu lagi senang daripada time aku ada staff skang nie. Tuhan jer ar tahu betapa perasaan aku ketika nie. mana yg patut nasihat, kasik ceramah, panduan, contoh..harap2 semenya akan menjadi pulih seperti sediakala...

malam aku berbuka kat umah. osmet aku masak lauk, so aku lepak2 tgk tv sambil tulis blog nie. sebelum kena pelangkung, baiklah aku stop dulu. esok sambung lagik.

selamat berbuka ...

bye ...

No comments:

Post a Comment