Friday, August 6, 2010

A&W

Aku pi jumpa member lama kat A&W time lunch. Tempat yg paling dekat ngan ofis aku terletak kat area Pudu, which dalam building sinar. A&W kat sini x besar cam kat area PJ yg ada drive thru.. kat sini ruang agak terhad.. tapi boleh isi dalam 20 meja kalu x silap aku. aircond sikit punya kuat. sejuk giler kat dalam nie.....

aku order morza burger ngan curly fries n root beer. selain tu ada fries biasa, float root beer, n jenis2 burger lain cam ayam, daging dan ikan. selain dari fast food nie..ada gak wafer yg boleh dimakan ngan ice cream. ayam goreng pun ader, nugget n jenis2 dengannya.

sambil menyembang makan2 kat sini x sedar burger aku pun habis. maybe aku ske burger nie. maybe x semahal burger cam carl jr, tapi still aku ske bab ada daging burger, daging kering, slice tomato, salad. kalu nak buh sos sendiri kena letak samada ketchup or chili. aku mmg x ske ada sauce.. so bolehlah makan ngan senang hati..

curly fries adalah favourite coz' walaupun basic adalah fries..tapi bab gulung2 tu nampak menarik dan sedap dimakan. root beer mmg favourite aku dari dulu lagik. ada org ske letak ice cream root beer.. jadikan float.. tapi aku ske root beer plain. sejuk2 minum sampai habis segelas besar. hahahahaha....

bile da sembang2.. food pun abis.. air pun abis.. then... baliklah apa lagik. hujan plak kat luar. berlarilah masuk lam kete. nasib baik jln x jammed. so oklah.. sampai ofis da lebat. berlari2 lagilah....

so korang leh makan a&w mana2 yg korang nampak coz' rasanya tetap sama. mmg nampak cam klasik makan a&w nie..tapi rasanya aku rasa mmg sama dari first time aku makan sampailah sekarang nie...

selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment