Tuesday, August 24, 2010

Tiga Belas Ramadan

Aku bangun pagi nie dengan sakitnya coz' belakang aku sakit plus leher aku sekali. apatah x kenanya.. adooooii.. sakit giler. tapi still kena bangun gi keje gak else bosan duk umah nanti. huhuhuhu...

kesabaran aku agak menipis hari nie, maybe sebab aku sakit leher nie jadik adalah beberapa kerat budak ofis kena tempias. then dpt parcel dari member aku. ingat gak diowang kat aku nie. aku pun agihkan ler parcel nie among budak2 ofis gak. penting nie. so dlm duk marah tu.. aku sentiasa cuba buat baik kat budak2 sini.. hehehehe..

petang pi pasar ramadan kat area umah. arinie beli kuih byk jenis tapi seketul2 cam beger mesia, keria, cek mek molek, lopes, kole kacang, kole keladi, seri muka, kole cendol n x ketinggalan ayam percik. semenya nie bunyi jer byk tapi beli seketul jer.......

sampai umah dpt surat yg ditunggu2.... huhuhuhu.. bermula pengembaraan n cabaran baru bagi aku. harap2 lepas raya akan berjaya disettlekan..so xleh nak update dulu apa berita gembira ne.. cuma rasa happy sesangat..penantian berakhir.. keh keh keh keh..

malam yg x menarik osmet aku tlg urut belakang n leher aku, letak yoko2..huhuhu..pedih boleh tahan.. tapi still sakit x hilang. xperlah.. aku terbaring jer cam org sakit.. hahahahaha... xleh nak tulis byk.. aku ada keje nak buat lagik nie.. semoga bertemu lagi, selamat berpuasa...

bye..

No comments:

Post a Comment