Wednesday, August 11, 2010

Makan2 kat KLJ

Byk post aku kena buat coz' 2 hari aku tinggalkan.. memula hari isnin yang panjang.... hmm...

aku kena pi townhall kat menara , last minute ahad boss inform kena pi. ish.. lemas tuh lar.. dengar EVP ckp2..dekat 2 jam.. pergh..lamer giler.. nasib aku dpt kad italk rm30 biler group aku menang.. hahahaha.. sebab x disediakan sarapan/lunch for this activity..

sebelum tu..pagi2 aku da sampai menara jumpa member. siap beli kuih karipap yg sedap tu.. satu inti sardin.. satu lagi inti kentang.. aku da prepare tuk makan time townhall nanti.. member aku explain pasal share public mutual nie.. bla bla bla.. sambil aku makan roti canai.. then sign , cop jari.. siap.. nanti dia settlekan seme.. sempat lagik tu pi jln klang lama.. buatkan tuk osmet aku sekali..then dia hantar aku balik ke menara sebelum kul 9am... awalkan....hehehehe

pas abis jer townhall aku kena berkejar ambik staff kat brf n pi kelana jaya plak.. ada bacaan yasin, solat, n makan2 sempena bulan pose. cam biase kitowang sampai lambat.. x sempat nak join baca yasin pun.. then staf laki join sembahyang zuhur.. then makan2 bermula. byk giler food ada, nasi beriani lauk ayam, kambing, papadom, acar timun, kek jer dekat 4 bijik...byk tuh.... kuih2 lagik.ada pulut kuning comel2 jer.. cocktail lagik... buah2 lagik..mmg murah rezeki...saper yg kasik tuh...

mmg byk giler food.. xtau mana nak makan dulu.. so aku ambik nasi beriani ayam, acar timum.. lauk daging masak sambal rasanya.. papadom.. air sirap.. buah2 sket.. cocktail, rojak, kuih... rasa nak meletup perut aku makan.. hahahahaa.. then ada tapau bawak balik tuk staff yg kena jaga ofis..

abis makan balik semula ke BRF bersama2 staff aku.. dlm duk aku buat keje tu..tetiba ada baper kerat staff nie.. kasik aku kek... satu portion..kecik jer.. siap ada lilin sebatang tu... rupanya2 diowang ambik kek dari KLJ tadi.. hahahahaha.. aku rasa kelakar maut betul diowang nie.. mengeletek mencuit hati aku.. then tiup arrr gak walaupun rase semput ketawe x abis lagik.. hahahahahahahahaha... besday aku belum lagik.. keesokkan hari.. tapi diowang tau aku cuti.. so diowang ckp kena buat hari nie.. n x elok membazir since aku bukannya makan kek.. keh keh keh keh...

thanks to everyone of u.. my staff.. without u.. takkan aku nak buat keje support/operation sesorang kan.. u are very valuable to me. thanks for celebrating my besday in advance.. xkan dilupakan sepanjang hayat.. hahahahaha..

No comments:

Post a Comment