Monday, August 16, 2010

Enam Ramadan

Aku cam biase memulakan hari aku ngan relaks. Agak byk benda2 yg ak fikirkan on weekend, so biler hari nie aku kena implement seme2 nya. aku rase aku agak berjaya? x tau ler. harap2nya ler.. seme akan beroleh manfaat bersama2...amin...

petang cam biase aku balik keje awal. aku siap leh goreng ikan selar kecik, prepare fruits tuk buka pose. yg lain2 osmet aku prepare. x byk pun nak buat harinie. hujan mencurah2 turun sebelum berbuka agak lebat sampai berbuka pun blackout. makan lam gelap jap. then electric back to normal. alhamdulillah... lega...

biler hujan da stop dapat ler tengok siaran astro. aku mmg xpaham kenapa tiap kali hujan lebat mesti siaran astro nie padam. kata da upgrade guna satelit lah..itu lah inilah..tapi mutu masih ditakuk lama. kalu complaint pun x akan mengubah apa2. kena gak bayar bulan2 tanpa gagal ...else... kena potong.. kena denda tuk lambat bayar.. hmm.. berserah ker?

xleh tido lar plak cam selalu. maybe aku makan terlampau byk or minum air byk sgt sampai susah nak tido .else aku da tido time2 nie? nanti saper plak nak update kalu aku da tido? hahahahaha.. wake up man .... tulis jer apa2 yg patut. hmm.. da almost habis idea. aku nak tgk ncis series 7 preview asian tonite. xleh concentrate rupanya.. patut arr. so off dulu.. sambung esok agaknya lar..

byeee.....

No comments:

Post a Comment