Monday, August 16, 2010

Lima Ramadan...

Aku masih lagi berada kat tempat org. Pagi kena bangun pi pasar beli barang2 basah tuk aku bawak balik nanti. Byk gak ikan2 aku beli cam kembung, selar, kerisi, selar kecil, siakap. aku mmg jrg beli ayam dan daging. kalu kat luar aku makan ler ayam n daging nie. maybe coz' ayam n daging ada one kind of smell biler lam fridge buat aku x ske compare ngan ikan or seafood xder bau sgt.

abis sesi gi pasar, aku bace paper. satu2 aku bace. sayu jer hati biler tgk byk betul citer baby kena buang nie. apalah dosa insan yg kecil nie. dah ler lahir kedunia x diingini, pastu kena buang merata2. haiwan pun sayangkan anak. tatau lah apa nak jadik ngan manusia hari nie.

petang aku tgk movie. best gak tgk citer movie petang ahad nie. aku bukan focus pada citer sebenarnya, tapi kecanggihan alat atau gadget yg digunakan tuk manipulasi org. kalaulah seme nie betul2 ader kat mesia dah ramai org kena tipu agaknya or org2 kat mesia nie semenya jadik baik2 belaka. hahahaha...

malam aku berbuka lagik. byk giler food depan meja, aku makan mana yg larat jer. xleh nak makan byk2 pun coz' aku nak kena balik ke kl sat lagik. terima kasih sebab sudi jemput aku berbuka kat sini. kalu ader masa bertemu lagik. kena gerak else sampai ke tengah malam nanti baru sampai umah. siap tapau lagik food mana yg patut sampai penuh bonet kete ngan memacam food.

hujan lebat mengiringi aku balik ke kl. dari pi 2 hari lepas pun hujan lebat, balik nie pun masih lagik hujan lebat. harapnya jln clear. alhamdulillah. aku sampai ngan selamatnya. sempat lagik nampak beberapa kete involve lam accident. aku bawak x laju mana bab hujan sambil2 dengar lagu kegemaran aku hot 30 sinar. mmg jiwa aku jiwa lama.. sampaikan lagu2 70an - 80an pun aku leh masuk. hahahaahaha..

dah selamat sampai pun.. selamat tido seme.. selamat bekerja hari isnin.. aku tido dulu..zzzZZZzzz....

No comments:

Post a Comment