Saturday, August 14, 2010

ramadan tiga

AKu bergegas pulang hari nie. coz' hari nie aku nak pi berbuka kat tempat jauh. perjalanan yg selalu ambik mase dua jam menjadi tiga jam. sebab pertama seme org berpusu2 balik, so jln agak jammed n slow tapi still moving. sebab kedua adalah hujan. memula hujan x lebat, then lebat giler, then biler nak dekat sampai hujan da agak slow.. tapi masih lagi hujan..sampailah kedestinasi yg dituju......

aku sampai betul2 azan da berkumandang. so apa lagik cepat2 masuk lam umah n terus capai kurma n air. then makan apa2 yg patut2. kalu aku lambat pun aku da prepare lam kete..air dan roti.. so xlah rase ralat kalu berbuka lam kete pun. hehehehe... byk gak aku makan time nie. maybe aku drive lama sgt or aku mmg lapar giler.

Aku xleh berjaga lama mana pun... coz' aku sgt letih.. jadik aku tido terus...nasib pagi aku still bangun tuk bersahur.. siap leh makan nasi n goreng telur lagik. selera plak pagi2 makan..else aku selalu makan kurma n air kosong jer. tapi aku still makan kurma sebiji.. nanti aku takut aku sakit.. kuatkan semangat.. aku mesti boleh berpuasa ngan baik.....

then.. sambung tido lagi pas makan.. zzzZZZzzzz......

No comments:

Post a Comment