Wednesday, May 12, 2010

ayam kampung, mcd

Meeting yg memeningkan kepala aku hari nie. Bab aku jadik financial controller, byk org x ske aku. hahahaha... tapi apa nak buat. hidup perlu diteruskan..macam mana lah org lain ...sahih stress giler cam aku tadi... abis jer meeting terus blah... geram pun ader.. pastu kena hantar member kat bukit mahkamah...

apa lagi ambik kesempatan ler biler da singgah area bukit mahkamah nie. ada satu restoran ayam kampung kat sini. berbelas tahun yg lalu...ketika aku muda belia.. aku pernah praktikal kat area sini. so aku mmg familiar ler sket..sket jer..bukan byk mana pun aku hafal jln2 area sini... restoran nie mmg dah ada dari dulu lagik.. bygkah lah... punyalah lama... sahih tokey nie kaya raya giler..

dari restoran yg kecik buruk pakai kipas jer.. sampailah sekarang.. telah bertukar jadi restoran air-cond.. cantik..customer pun makin ramai.. 2 tingkat plak tuh.. pergh...dasat giler pembangunan restoran nie.. aku pun sampai terbabas n sesat time nak cari restoran nie tadi. hahahahaha

menu restoran nie dari dulu sampai kini masih sama. ada satu set yg standard terdiri daripada nasi, timun beberapa keping, taugeh, sambal ikan bilis, kuah2 campur n ayam goreng kampung. nie mmg standard menu.. lain2 menu lain ada sotong, telur asin, sayur2 lain n beberapa lauk lagik. aku mmg order menu standard nie.. plus air sirap limau... pergh..x sangka walaupun da lama giler aku x dtg sini... rasanya tetap sama.

ayam kampung yg digoreng garing... bayangkan bila makan time panas2.. pergh.. x dpt dibayangkan...kalah makan kfc gua ckp lu... hahaha... sedap..daging ayam kampung kan liat2 sket.. tambah ler sedapnya compare ngan ayam bandar..lembik..langsung x menyelerakan aku. aku plan nak ajak member2 lain makan sini kalu ada kesempatan lagik..especially kalu aku visit member2 kat jln raja chulan n bukit mahkamah nie.....

petang plak aku singgah kat mcd highway sg besi. tapai mcd coz' nak tgk badminton punya pasal. walaupun semalam aku bengang bab pasukan Malaysia kalah ngan jepun, hari nie aku tengok lagik. harap2 menanglah kali nie. hehehe. aku beli mc-chicken spicy double n bubur nasi. plus ice-cream peach..sedap gak makan sekali sekla nie..

aku nak citer apalagik nie..dah hilang konsentrasi coz' nak tgk badminton plus aku kena mandi n bersiap2 nak pi mengaji lagik.. esok sambung ya...

No comments:

Post a Comment