Monday, May 24, 2010

Exotique Fruits

Sekarang aku berada kat satu kedai buah namanya Exotic Fruits. Mmg exotic buah2 yg jual kat kedai nie.. cam aprikot, avocado, grape, ini kedai first yg jual buah2 yg aku rasa xde kat mesia.. majoriti buah2 import...buah2 local pun ada jual gak kat sini..tengoklah musim apa... kalu korang selalu makan buah2 lam tin tu.. aku makan buah2 yg fresh punya.. hehehehe..

disamping jual buah... kedai nie ada buat juice bar. so ada beberapa jenis air buah ada kat sini. daripada pure fresh fruit juice , fresh fruit juice ice blended, fresh fruit lassi n last skali therapy juice. pergh.. mmg mengancam abis campuran buah2an tuk therapy nie...

so far aku rase aku pernah nampak juice bar camnie kat mv.. tapi xder jual buah.. tapi kedai nie ada dedua skali.. merasalah aku makan buah2 import nie tanpa perlu pi oversea. kalu korang nak dtg sendiri, kedai nie terletak kat jalan klang lama, dekat ngan area2 faber tower, taman desa. tuh jer landmark yg paling mudah aku rase korang leh jumpa. kedai nie selang 2 bangunan dari sri kota supermarket..nie kire paling senang cari aku rase...

so utk kehidupan yg lebih sihat.. dari asik lepak kopitiam minum2 tu..apa kata korang dtg lepak kedai exotic nie.. drink fresh fruits... with different aroma n taste.. selamat mencuba..

No comments:

Post a Comment