Thursday, May 6, 2010

J-Card Day at mv

J-Card day kat mv bermula dari 5-6 May 2010. Kalau nak pi mv time2 nie baik lupakan sajer. area mv akan jammed teruk2..n parking pun susah nak dpt. Aku adalah salah seorang penyumbang pada jammed hari nie. hahahaha.. pas abis keje aku pi mv. sebabkan aku cepat n laju giler bawa kete... aku dpt parking kat level1 gardens. hehehe.. time nie org byk balik dari keje.. so senanglah dpt parking. kalu aku lambat 10min..sahih aku akan gila cari parking yg ntah mana2 nanti.

first skali aku pi beli brg2 dapur. sini area yg crowded ngan troli n brg2 keperluan harian. org punyalah ramai...huh...toksah ckp lah.. nak membayar jer dekat 1/2 jam kena beratur. aku biasalah ambik barang2 keperluan cam toiletries, food, drinks. since ada brg2 tertentu yg murah, aku rembat sampai 4 dynamo besar tu. so rasanya sampai hujung tahun nie aku xyah beli sabun basuh kain. hahahaha.. byk gak brg2 yg murah.. aku ada beli food utk mak aku gak coz' murah. nanti weekend aku jumpa mak bley lar pass kan. satu troli gak lah aku beli brg2 dapur nie. pastu aku simpan barang2 lam kete sambung lagi heret troli tu nak pi tingkat atas plak. hehehe

kat tkt2 nie, aku tgk lagik teruk org beli brg coz' sini takder troli. so ramai org bawa troli cam aku dari bawah nie. aku beli bantal 4 biji, bantal peluk 2 biji, osmet aku beli cadar beratus2 harga, vacuum, toaster, kerusi merah 2 ketul. byk giler beli sampai x muat nak bawa lam troli. kat sini mmg byk gile sales yg bagi aku worth it lah nak beli. coz' aku da survey sebelum nie harga barang2 kat sini. seme barang2 yg da beli nie dpt discount. pastu dpt lagik redeem voucher jusco dekat rm160 dpt.

sebelum pi naik tkt2 nie.. pi makan kat ayamas. x sangka plak ada promo kat sini. dari kul 6-9pm setiap hari rabu ada promo '' eat all u can". bayar jer rm9.90 sorang, leh ambik soft drink, sayur, sop air, garlic bread , nasi n ayam. makanlah seme nie sebanyak mana yg boleh , harga tetap rm9.90 sorang. paling kuat aku leh makan pun ayam 2 pinggan. hahahahaha.. sebelum tu aku dah makan nugget ikan n japanase food..apatah kenama dia..

dekat kul 11 lebih baru sampai umah. penat giler aku rasa. nak pengsan pun ada. panas yg amat2 sangat. balik minum air jus tembikai. sedapnya..... aku kena buat preparation tuk esok. bermulalah medication treatment aku tuk hari jumaat nanti. aku da beli siap2 2 botol besar air 100 plus. 6 keping roti bakar letak garlic butter. hmm... hopefully aku x lapar sgt...else sure perut aku berbunyi2 sepanjang hari nie kang.... plus cirit birit teruk2 biler da mula makan ubat pelawas tu nanti. hahahahahaha....

No comments:

Post a Comment