Tuesday, May 25, 2010

Pizza hut

Petang nie aku dinner pizzahut. Haaaa..ngan menu terbaru pizza hut which is pizza ikan. Aku ambik set pizza ikan yg ada pizza saiz sedang, soft drink 2 gelas, n garlic bread 4 ketul. ada lagik sebelum aku terlupa..sup 2 mangkuk.

Hari nie sup adalah sup ayam, aku mmg x ske tapi sup kegemaran aku sup cendawan xder plak. ish..apalah hari nie kena makan sup ayam.. mmg rase x best langsung.. aku letak pepper byk2 sket utk cepat kasik habis sup nie. hehehehe....

Aku tengok ada menu air yg baru kat pizza hut nie. Really dah lama giler aku x dtg pizza hut nie. sampai byk menu2 baru yg aku x pernah tgk. So aku try order satu air nie.. asam boi.... mmg sedap.. melegakan jer bila lalu tekak yg dahaga... asam boi + jelly apatah + air soda kut.. aku agak2 jer..

Tak lupa menu yg wajib adalah kepak ayam. kali nie aku order kepak ayam sweet n spicy. nampak cam menarik jer kepak2 nie.. mmg sedap dimakan coz' x baper pedas sgt n adalah rase2 manis secukup rasa...

Akhirnya menu yg ditunggu2 pun tiba. pizza ikan lah apa lagik. presentation nampak menarik hati. ada kepingan jejari ikan disusun atas pizza, plus crabstick potong, capsicum, nenas. yang xtahan tu ada gak lemon kat tengah2. cheese mozarella mewah, n ada satu lapisan creamer which rasanya manis n sedap bila makan ngan ikan nie. aku pun x pasti apa...

aku cuma berjaya menghabiskan air asam boi ngan pizza 2 keping, sup ayam n garlic stick. yg lain2 tu tapau bawa balik jer. nanti2 leh makan. hehehehe.. so kekawan leh pi cuba pizza ikan nie. aku rekomen utk yg ske jenis2 ikan n nak sesuatu rasa berlainan bagi pizza pi ler makan sendiri rasa ... hehehehehe.....

No comments:

Post a Comment