Tuesday, May 18, 2010

jalan semarak, tmtc

Pagi aku bermula seawal jam enam lebih. huhuhu...pagi giler da kuar nak pi training kat jln semarak hari nie. punyalah jammed.. aku cuba elakkan n masuk kat jln2 yg aku kira x baper jammed. perkiraan aku tepat hari nie.. coz' dalam jam lapan aku da berada kat2 area jln semarak. alhamdullilah....

aku pi training yg dikendalikan oleh org finance. aku x sure naper aku kena attend training nie. maybe kalu aku involve dalam purchasing/invoicing mmg perlu attend. lam keadaan aku blur2 nie, byk plak test di kasi. jawablah sedaya upaya yg boleh. ada gak lah soklan kumpulan. nasib tn hj jiran sebelah aku nie ada. so diowang putar belit jawapan2 kumpulan kami.. ahahaahaha...

kursus nie 2 hari n esok ada lagik. x kasik makan...so kena cari makan sendiri. nie lah time aku nampak ramai giler manager/exec company aku bersepah2. selain training yg aku kena attend, ada gak lagi member2 aku yg kena attend course lain. time nie lah boleh beramah mesra n bertanya khabar apa yg patut2....

malam kena rehat secukupnya..sok esok ada kelas..tadi aku nyaris2 tertido lam kete. aku pun tatau naper aku mudah mengantuk kalu dgr penerangan lebih dari 1/2 jam. camner lah aku nak survive lagi 2 hari nie.. hahahhahahaha

petang hujan lebat giler. aku mmg x baper suka situasi nie n aku rasa ramai lagi yg x sker. masalahnya adalah jammed coz' kenderaan jln pelan2 cam kekura.. n jarak pemandangan kita jadi pendek/ under estimate. aku nyaris salah lorong tadi.. n ada plak mamat kete besar nie aku rasa kasik spot light.. nak jer aku rembat.. nasib aku masih ada lagi kesabaran sket2.. hehehehe...

flu aku nie rasanya makin baik. seboleh2 aku mmg nak elak pi klinik coz nanti memacam ubat aku kena telan. yg sedia ada pun aku rase malas dah nak makan..nie kalau tambah lagik. aku cuma sumbatkan hidung aku ngan vicks inhaler. nyaman n selesa biler bernafas sket. xderlah tido aku terganggu nanti....

aku ada beberapa email menarik nak share. tapi kena ambik masa sket nak buh lam blog nie..nantilah bebila aku rase free..aku masukkan....

No comments:

Post a Comment