Sunday, May 16, 2010

makan2 time

Penat berjalan hari nie.. aku pi mv.. makan2 time kat sini.. bawa tetamu makan.. takkan asik makan kat umah.mesti diowang boring.. tempat pertama singgah adalah jusco. so byk gak food yg dibeli.. since diowang x pernah try japanase area byk gak ler diowang beli. ayam teriyaki, sushi, sandwich2 jepun.. kuih2 jepun.. aku pun xtau nama2 tu seme.. hahaha.. since aku sendiri pun xpernah makan.. taka tao pun sempat beli 2 bungkus perisa squid n prawn

then kitowang sempat beli yoo tiau n bubur bungkus yer.. makan kat kedai oyster king. hehehe.. aku ske pi kedai nie. even aku x makan sgt oyster nie.. 3 jenis menu ambik which fried oyster yg ada campuran telur n oyster, mee oyster plak cam rasa mee hailam, then fried carrot oyster.. lobak putih + telur + oyster semestinya. makan kuih yam n wan chan ko kalu x silap aku.. keladi n tepung pulut aku rase..

sambil duduk tunggu food oyster nie sampai, kitowang belasah makan food yg da tapau tadi. pergh.. macam2 benda masuk lam perut aku.. sampai jadi padat..... nak jln pun x larat. since tetamu nak balik, kitowang singgah kat cold storage..

aku ingat apalah yg nak dibeli..rupa2 nya beli bahan2 tuk buat salad telur. hahahaha.. aku dah agak diowang mesti nak buat sendiri biler balik nanti. aku tunjukkan apa yg patut dibeli..camner nak buat.. harap2 diowang akan berjaya buat. pasnih bley plak aku makan salad telur yg diowang buat plak biler aku pi visit.

malam aku tgk tv..byk gak citer menarik aku tgk. punyalah byk makan siang tadi terasa plak lapar biler da malam nie.. apa nak jadi ngan perut aku pun tatau arrr... asik lapar jer.. hehehehehe.. aku masak maggi ayam + telur. makan time panas ngan air coke light mmg sedap. hmm..

esok aku mula start kursus 4 hari.. dah ler laptop aku xder adapter..camner aku nak check email pun tatau arr nanti. pinjam arr dari sesaper lagi.. buat muka tebal .... hahahahaha.. aku da mula rase mengantuk.. nak tido plak rasanya.. tapi aku lum makan ubat lagi.. kena ulang mengaji pun belum buat lagi.. adey.. habislah aku esok..

No comments:

Post a Comment