Thursday, May 27, 2010

Spaghetti Farm

Korang mesti ternanti2 kat mana tempat2 makan yg menarik aku pi lagi... hehehehehe.. kali nie aku singgah kat spaghetti farm (SF) . terletak kat dlm midvalley.... berdepan ngan kenny rogers kalu x silap aku.. senang jer korang nak cari kedai SF nie..

Menu utama kat sini adalah spaghetti. Ada lam 4 jenis ke 5 jenis menu2 yg berasaskan spageti. Kedai nie berkonsep itali, so dari sup, air, desert, main course seme nyer food itali. aku cuba 2 jenis spageti kat sini, recommended chef.. spaghetti bolognese n carbonara.

Spageti bolognese adalah campuran tomato n daging/ayam. Berasalah dia punya daging n sos tomato.. x cair sgt..or x pekat sgt.. ngam2 jer.. biler tabur ngan mozarella cheese, chili pepper bertambah kelazatan food nie...

Menu kedua, carbonara lebih likat sket. Untuk pengemar carbonara boleh lah cuba coz' ada letak bacon ayam. X terlalu masin, kuah dia rasa sedap dimakan semangkuk sorang. ini pun aku tambah gak cheeze mozarella n chili pepper tuk tambahkan lagi umph.

Hidangan yg disediakan kat sini xbyk sgt cukup2 bagi sorang makan. So xlah rasa membazir. Bagi kedai itali, first time aku dihidangkan spageti lam mangkuk.. selalunya org buh lam pinggan besar2 tuh.. maybe harga x mahal sgt.. so worth it lah makan.

Time makan tu, aku duk kat depan sekali. kerusi meja pendek... adalah hias ngan kulit lembu so terasa cam duk atas lembu sambil2 makan. hahahahaha.. ramai org lalu lalang. maybe tengok cara aku makan yg amat menyelerakan nie.. akhirnya kedai yg dari aku berdua jer makan ramai plak masuk time nie.. hehehehe.. pembawa rezeki la katakan... hahahahaha...

Pada pengemar spageti tapi x makan byk, bolehlah cuba makan kat sini. harga pun x mahal, rasa pun sedap.

NO MSG,
NO TRANSFAT, ke apatah aku x ingat lagi
NO COLORING
NO ..... yg nie aku betul2 lupa.. hahahahaaha

selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment