Saturday, May 15, 2010

nugget ayam

Malam tadi ada tetamu dtg. depa bermalam skali kat umah aku nie. sempat gak lah aku layan citer save private ryan time nie. hehehehe.. tapi mata aku da kuyu giler.. mengantuk.. so tido tanpa sempat habiskan tengok movie ryan tu.. esok pagi baru sambung lagik buat apa yg patut2...

Pagi2 lagi aku da bangun hari nie. kena pi antar osmet naik train. aku x larat nak hantar sampai kl. ngan muka x basuh.. terus masuk lam kete ...start engine.. brummmmm.... sampai ke station komuter bangi. aku sempat singgah kat kedai beli breakfast.

aku beli nasi himpit/kuah kacang/satay dua batang, laksam, meehoon + telur + sambal kerang , mee goreng + telur + sambal kerang. nie seme tuk tetamu yg dtg. aku sendiri makan nugget ayam. aku buat susu n masak air.

nugget ayam nie brand marina aku rasa. sedap, tebal, n crunchy. bila da goreng, akan nampak warna keemasan. mmg nampak menyelerakan lelebih kalu tambah ngan sos thai. makan time panas2 hmmm.. boleh mengenyangkanlah... aku makan sket2 jer coz' aku xleh makan byk mana..tapi aku kena makan kerap2..elakkan lapar...

pas abis breakfast aku tgk tv cam biasa. ingat nak tengok movie... tapi diowang nak tgk rancangan masak2..so bukalah afc. menarik gak rancangan masakan nie.. tapi diowang dah lelap...so aku tengok sesorang.. pasnih aku pun nak sambung tido gak ler... hahahaha...

No comments:

Post a Comment