Saturday, May 29, 2010

Jusco Melaka

Pertama kali aku menjejakkan kaki ke jusco melaka... setelah kejadian letupan gas yg menyebabkan kecederaan kepada pekerja dan penangguhan pembukaan jusco melaka nie.. akhirnya jusco melaka telah dibuka dengan rasminya... Aku dtg pun dah baper bulan lepas buka jusco nie.

Cam jusco kat kl gak ler... lebih kurang design.. cuma ada penambahan kedai2 cam kedai asam pedas kat bahagian food court. pastu ada restoran Kaizer kat sini. aku pun tak pernah makan lagi kat restoran kaizer nie.. maybe next time biler aku dtg sini aku singgah. so xleh citer benda2 yg aku tatau.. hehehehe...

aku makan kfc lagi kat sini.. yg ada promo black pepper tuh.. xder best sgt pun kire biasa2 jer.. yg best adalah lepas makan kfc nie.. aku jln2... pastu ternampak ada kedai j.co. so aku lalu jer kat depan kedai j.co sambil jamu mata...

tengah duk jamu mata tu.. aku terpandang satu kotak... yg penuh ngan mini donut.. cute giler aku rasa.. semua perasa j.co ada lam kotak tu.. presentation mini donut nie sebiji cam donut saiz biasa tuh... apa lagi.. aku pun belilah... hahahaha.. x tahan dugaan....

da makan donut tercekik plak rasa... so pi kedai sebelah...ada coffee bean.. alamak.. kedai favourite aku ler.. beli pdc. wajib tuh... hehehe.. sambil lepak kat kedai j.co makan mini donut ngan pdc...lega rasanya.... hahahaha....

tetiber terdengar pengumuman... anda dinasihatkan keluar kerana jusco nak tutup... haaaa... apa tunggu lagik tu.. x sedar...punyalah menikmati food... sampai waktu nak close pun x sedar.. angkatlah kaki... balik.. dgn perut yg penuh n padat... hahahahaa.....

No comments:

Post a Comment