Monday, May 10, 2010

nasi lemak, nugget

Isnin adalah permulaan hari dalam minggu bekerja. Aku bangun lewat hari nie sebab semalam tengok citer tomb raider. Angelina Jolie mmg best giler. Body cantik. x terlalu berketul2 tapi buat stunt sendiri. Mmg power giler bagi seorang yg bergelar wanita, ibu n awek orang. hahahaha...

Takder yg menarik berlaku hari nie...except member aku ada tunjukkan kaki dia lebam2...tah naper kasik tau plak pehal lebam2 tu. harap2 cepat sembuh. jgn kena gigit hantu dah ler. keh keh keh keh. hari nie diowang prepare tuk makan2 esok. insyaAllah aku akan join sekaki bab2 makan2 nie.. hehehe

Malam aku bersiap tuk dinner, basuh baju, lipat baju n pi mengaji nanti. Makan ubat pun da buat. Effective plak aku rasa malam nie. semuanya disiapkan secepat mungkin supaya aku leh tengok tv ngan relaksnyer malam nie nanti. hahahahaha.

Dinner malam nie osmet aku bawa balik nasi lemak lauk ayam rendang, sayur pucuk manis goreng belacan n telur goreng. Menepati selera aku yg sentiasa lapar nie. hahahaha. Ntah naper aku mudah rasa lapar akhir2 nie. Pastu makan nugget n pop corn ayam lagik. Tambah2 kenyang makan. Nugget nie brand baru...sedap..harituh beli dapat free fish nugget...tapi lum goreng lagik nugget ikan tu. nugget ayam nie sedaplah...

Malam nie aku sambung mengaji. Tadi kat ofis aku da practise baca, aku search kat internet tuk dengar bacaan dari qari..merdu dan sedap telinga mendengarnya alunan ayat2 suci al-Quran. aku tekad utk belajar n memahami isi kandungan al-quran supaya aku lebih memahami disebalik ayat2 yg aku bace nie. amin....

No comments:

Post a Comment