Monday, May 17, 2010

mcd, oblong burger

Aku x sihat hari nie. sepanjang hari aku asik bersin jer. rasa nak tertanggal hidung aku. da merah2 biler asik kesat hingus. arrh.. tetiba plak kena selsema.. apsal nie. aku pk2 apa yg buat aku leh selsema nie..melainkan cuaca panas terik2..aku xder berjemur sgt... hmm.. maybe ujian dari Tuhan tuk aku.. so sabar jer lah...

Lunch hari nie aku pi makan kat belanga lagik. order benda yg sama gak. gilalah aku nie.. kalu da ske makan satu benda.. itu jer yg akan aku order .. hahahaha.. aku order barli suam.. pun x melegakan hidung aku nie..

petang aku beli buah2 yg ada vitamin c. epal hijau, merah, lai, anggur, tomato ceri... pun x baper berasa telan jer arr.. balik singgah kat mcd makan plak bubur mangkuk besar.. hmm.. lalu le sket makan..

malam aku nak bersiap2 pi mengaji..perut aku plak kuarkan lagu irama mesia.. so kena kuar awal2 sket..pi beli burger oblong. sebelum sampai kedai ustazah makan dulu lam kete. cam hapertah... kelakar pun ader rase.. cepat2 makan..minum air.. kumur2 sket..supaya x berbau depan ustazah..

time mengaji aku mengantuk plak. apatah kena aku nie. biler sampai turn aku, bace x baper lancar lagik. ustazah patut kasik chance aku mengeja.. tapi kalu gitu rasanya ustazah plak yg tido tunggu aku bace.. hahahahaaha...

hari nie aku ingat ada kursus..tapi xder.. nasib baik aku call ofismate dulu tanya..else naya aku pi jejauh pastu kena patah balik. hehehe.. esok mmg comfirm kursus bermula 2 hari..pastu ada sambungan kursus lain plak sehari lagik. moga2 aku x tersangkut teruk2 lam jammed on da way pi jln semarak tu.. hehehehehe.. aku x larat nak pk .. aku nak baring2..n tido..nite2 all...

No comments:

Post a Comment