Saturday, May 22, 2010

steven corner n scc pool

Ada satu daya tarikan makan2 di area Pandan Indah. Kedai makan nie namanya Steven corner. ada satu ekor udang besar sebagai iklan tuk kedai nie. aku nak mention kat mana area steven corner nie pun xsure. kalau masuk ikut pandan indah, sampai jer simpang pertama, masuk kekanan... then jln n masuk simpang pertama arah ke kanan sekali lagi. mesti jumpa punyalah..

food kat sini ada macam2... dari nasi lemak, roti john..sampaila kepada sate n makanan2 india. semuanya ada. minuman pun sama..macam2 ada... since kedai nie kasik wifi free , ramailah org ngan labtop suka lepak2 maut kat sini. kalu time ada world cup lagi meriah coz' ada tv besar cam 50' ke 60' .

kat belakang kedai nie.. ada satu tempat pool. aku mmg selalu main kat sini biasanya. dulu tempat pool nie punyalah buruk sampai carpet pun tertanggal. aircond pun kekadang x berasa. tapi skang nie. dah tukar carpet baru, lampu baru.. meja2 pun da maintain elok. barulah rasa seronok main pool ngan kekawan.

aku da lama main pool nie. dari xreti nak pegang kayu, aku belajar n perhatikan baik2..camner game nie sebenarnya. bagi aku kalu nak menang, mesti byk2 praktis, tgk gaya permainan yg betul. aku selalu gak tengok kat tv pemain2 international main pool nie.

dari gaya berdiri, tunduk, kedudukan que, mata, seme tu penting lam game pool nie. aku ambik masa yg lama gak tuk pandai dalam game nie. takat nie..aku bolehlah main ngan baik... tapi perlu tambahkan lagi skill supaya boleh main ngan lebih baik. lam satu jam aku leh main dekat 7 games.

hari ine aku gi main ngan member2 aku. saper kalah kena keluar. hahahaha.. penat gak bila asik main.. so berpeluh2 gak supaya x kalah teruk2. saper2 nak belajar bolehlah bagitau aku. mmg best belajar.... main... at same time .. dapat gak kawan2 baru biasanya...
happy games...

No comments:

Post a Comment