Thursday, May 6, 2010

ubat pelawas

Malam nie aku makan ubat pelawas. bersama air 100 plus. ubat tu mmg teruk rasa bab ada flavour ginger n lemon.. lam masa 1/2 jam..gelora perut aku pun bermula. dah ler aku kena minum 3 liter air malam nie sebelum aku tido. so mmg aku jadik penghuni toilet lah jawabnya malam nie. hahhahaha..

tatau baper kali aku ulang alik ke toilet buang air besar n kencing. sampai satu tahap aku rasa xde benda pun yg keluar melainkan air air air... aku dah berjaya minum 1.5 liter 100 plus. pastu aku habiskan minum air suam lagik 1.5 liter. pergh..rasa nak mampus minum air terlampau byk malam2 nie. sahih perut usus aku jadi bersih giler pasnih

berat aku timbang tambah 2.5 kilo bab minum air nie. skang nie perut aku da nampak cam org 6 bulan ke 8 bulan. tunggu masa jer nanti. hahahaha... osmet aku plak asik makan dari tadi. sabar jer aku tengok dia makan sesorang. tapi xder lah terliur sgt coz' perut aku penuh ngan air nie. xde lah rasa lapar amat sgt.

esok pagi aku kena makan ubat pelawas nie lagi. kali nie kena minum 1 liter air. kul 5 pagi plak tu. huh... haruslah minum n tido kat toilet kali nie. pastu sebelum kul 7 pagi kena gerak pi spital pantai. harap2 aku leh jalani seme ujian esok ngan baik. tawakal jer lah. amin...

No comments:

Post a Comment