Monday, May 24, 2010

servis kereta

Monday blues... aku xkeje hari nie... hehehehe.. bab aku da keje malam sabtu lepas. so ganti hari ne.. kepala aku sakit.. berpusing2.. tapi bab aku dah janji ngan staff nak meeting ngan diowang harinie.. aku gagahkan diri bangun gak ler..

Pagi2 aku da lepak kat tempat servis nie. nak servis kete milage 75k. huh.. x sampai pun lagi 2 tahun , kete aku dah berjalan jauh. dari utara ke selatan, timur dan barat.. semuanya dah lepas sampai. aku mmg ske berjln2.. walaupun ada tempat yg aku dah pi berkali2. sometime tempat2 nie seme adalah kenangan silam aku...

apa yg menarik ada kat tempat servis nie.. selesalah..aircond.. duk atas kerusi empuk.. ada air mineral non-stop boleh minun.. paling kuat pun aku leh minum 2 gelas jer.. machine air kopi pun ader.. tapi aku mana leh telan kopi nie.. staff kat sini pun seme baik2.. aku da kenal hampir seme skali rasanya.. coz' 2 tahun aku servis kat tempat yg samer jer..

sini pun dekat ngan tempat makan. tapi kalu time panas xlarat gak nak jln keluar.. so aku ske lepak kat dlm nie.. sambil tengok movie astro... since aku selalu jadik customer paling awal dtg, aku buka tv n pilih channel favourite aku. mestilah aku pilih movie channel. kalu tungggu 2 jam tu..rasanya abislah satu movie leh tengok sepenuhnya...

tempat servis nie pun ada pusat jualan. so kalu ada brand kete baru kuar.. aku pi ler tengok2.. cepat gak brand baru keluar.. tapi aku xleh tukar kete lagik.. mau kena tunggu lam 3 ke 5 tahun lagik.. uwaaaaaaa... baru merasa nak pakai kete baru... kat sini pun ada cuci kete.. so lepas abis servis kete..mesti kete aku berkilau2an... cam kete baru..jadik laaaaaaa.....

aku nak pi kelana jaya pasnih.. so tengok apa citer menarik lagik aku leh buat.. hehehehehehe...

No comments:

Post a Comment