Sunday, May 9, 2010

Daging masak kicap n ayam goreng madu/rempah

Ahad yg sgt relaks bagi aku. Bangun lambat sampai dekat kul 10 pagi baru celik mata. Rasa sgt nyaman n fresh. Permulaan hari yg baik coz' ada hujan. Tambah lagilah sejuk lam umah. Breakfast aku makan nugget ayam, sandwich, buah mangga n susu. Tak lupa kena makan ubat aku sekali. X sedap nyer pagi2 makan ubat.

Lunch aku masak daging masak kicap. osmet aku masak ayam goreng madu/rempah. Lagi sedap. hehehehehe.. Kitowang makan nasi ngan lauk2 yg panas baru dimasak. pergh selera giler makan time nie. penutup makan anggur n air 100 plus. cukup mengenyangkan. apa lagi nak buat tgk movie jer arr .

Mak aku call ckp barang dah sampai. Tercapai gak hasrat hati mak nak pakai brg yg ikut kehendak mak. Alhamdulillah bersyukur aku kehadrat Ilahi dgn rezeki yg aku dapat aku berjaya mengembirakan hati mak. Semoga mak akan gembira selalu hendaknya..amin....

Aku nak bersiap2 kuar plak pasnih. rasanya cam nak pi makan mcd n tengok citer ip man. tengoklah apakah kesudahannya nanti.... chaoss.....

No comments:

Post a Comment