Sunday, May 16, 2010

villa park

Untuk sekian kalinya aku berkunjung ke villa park. very nice apartment/condo.. almost 95% completed. kali nie aku berjaya melangkah masuk kedalam kawasan apartment. swimming da siap, ada jacuzzi lagi, small pond for kids. then playground pun da siap. jadik tempat penyidai kain tuk org2 yg bekerja kat tapak pembinaan nie. futsal court, tennis court, gym, kedai2, pintu pagar utama pun da ready, siap ada nama n jln lagik...

aku melangkah masuk kedalam salah satu apartment. cantik, agak luas n selesa. pemandangan luar pun cantik. byk tingkap2 kaca.. tapi yg paling menarik adalah tingkap sudut dlm bilik kedua. betul2 disudut..pertama kali aku tengok tingkap kaca sebegitu rupa. ...

area dapur agak luas. ada bahagian dry kitchen n wet kitchen. tapi wet kitchen terlalu kecil aku rasa. muat2 nak letak dapur masak jer.. n maybe tempat mesin basuh. rasanya cam kena ubahsuai semula design kitchen cabinet..coz' sinki kena letak kat belah dapur kering...

lain2 rasanya ok.. hmm..dalam beberapa bulan lagi ... so harap2 bersabar..dipanjangkan umur..amin..

No comments:

Post a Comment